آقای رئیس جمهور ، نگرانم ...

صرفاً نگرانم و هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...

آقای رئیس جمهور ، نگرانم ...

صرفاً نگرانم و هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...

هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...
بیایید بجای تخریب و خدشه دار کردن جلوه دولت و(بعضا) دستگاه دیپلماسی نگرانی ها و دلواپسی ها خودمان را از وقایع و تصمیمات سیاسی به اطلاع دولتمردان برسانیم.مطلع نکردن و انتظار داشتن توقع زیادی است.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه جلسه امروز این کمیسیون با معاونین وزارت خارجه و وزیر اطلاعات پیرامون دیدار اشتون با برخی محکومان فتنه 88 برگزار شد، گفت: وزیر اطلاعات و همکارانشان توضیحات لازم را در این زمینه دادند البته معاونین وزیر خارجه نیز توضیحاتی در این زمینه به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اظهار داشت: البته وزیر خارجه به دلیل اینکه برنامه‌ای را از قبل تنظیم کرده بود، نتوانست در این جلسه حضور پیدا کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: معاونین وزارت خارجه و وزیر اطلاعات در این جلسه اعلام کردند که ما با چنین ملاقاتی مخالف بودیم و اینکه گفته شده هیئت اتحادیه اروپا ملاقات با فتنه‌گران را شرط اولیه قرار داده بودند، به شدت از سوی وزیر اطلاعات و معاونین وزیر خارجه رد شده و اعلام کردند که چنین چیزی صحت ندارد و در برنامه‌های خانم استون نیز چنین دیداری گنجانده نشده بود.

وی ادامه داد: معاونین وزیر خارجه در این جلسه اعلام کردند که برنامه تنظیمی بین وزارت خارجه و هیئت اتحادیه اروپا موجود است و چنین ملاقاتی اصلا پیش‌بینی نشده بود و ما به هیچ وجه با چنین ملاقاتی موافقت نکرده بودیم و ملاقات بدون هماهنگی صورت گرفته است. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات وزیر اطلاعات در جلسه امروز اشاره کرد و گفت: مسئولان وزارت اطلاعات اعلام کردند که ما پیش بینی کرده بودیم که ممکن است که آنها چنین ملاقات‌هایی را برنامه‌ریزی کرده باشند و ما به وزارت خارجه تذکر داده و هشدارهای لازم را نیز داده بودیم اما پلیس دیپلمات گفته بود که ما از وزارت خارجه و وزارت کشور دستور می‌گیریم و آنها در این زمینه دستورالعملی به ما نداده‌اند. 

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در این جلسه مشخص شد که دستوری به پلیس دیپلمات برای جلوگیری از ملاقات اشتون با محکومان فتنه از سوی وزارتخانه‌های کشور و خارجه داده نشده است.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
مصطفی سبزی سروستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">