آقای رئیس جمهور ، نگرانم ...

صرفاً نگرانم و هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...

آقای رئیس جمهور ، نگرانم ...

صرفاً نگرانم و هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...

هدفی جز ابراز نگرانی هایم ندارم...
بیایید بجای تخریب و خدشه دار کردن جلوه دولت و(بعضا) دستگاه دیپلماسی نگرانی ها و دلواپسی ها خودمان را از وقایع و تصمیمات سیاسی به اطلاع دولتمردان برسانیم.مطلع نکردن و انتظار داشتن توقع زیادی است.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دلیل لغو برنامه های ضدصهیونیستی چیست؟

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ امروز بزرگداشت شهید راه قدس «راشل کوری» در دانشکده الهیات دانشگاه تهران به دلیل «نداشتن مجوز از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی» لغو شد.

برنامه ای که به همت کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام قرار بود برگزار شود با مخالفت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران رو به رو شد.

این در حالی است که هماهنگی های قبلی برای اجرای برنامه در سالن شهید مفتح صورت گرفته بود اما در دقایق پایانی، نظر مسئولان تغییر کرد و سالن را در اختیار کنگره قرار ندادند. مهمانان برنامه و خبرنگاران نیز با درهای بسته مواجه شدند. این در حالی است که تبلیغات این برنامه از مدت ها پیش در جای جای دانشگاه به چشم می خورد. همچنین محمدجواد لاریجانی و نادر طالب زاده نیز به عنوان مهمان دعوت شده بودند.



کم توجهی برگزارکنندگان بزرگداشت شهید راه قدس به این موانع احتمالی، باعث بروز این مشکل شد اما بدتر از آن لغو برنامه، چند دقیقه قبل از اجرای آن است. پاسخگویی مسئولان و رییس دانشگاه تهران نسبت به این کوتاهی خواسته ی مهمانان و مدعوین است اما فراتر از آن معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم باید پاسخگوی این اتفاق باشد.

 آقای سیدضیا هاشمی چندی پیش در مصاحبه با «خبرگزاری دانشجو» تاکید کرده بود که در چارچوب قانون، تشکل های منحله نیز می توانند فعالیت کنند. پس چطور در چارچوب همین قانون «کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام» نمی توانند فعال باشند!

 اگر هم این کنگره به گفته ی مسئولان دانشگاه مجوزهای لازم را ندارد می بایست زودتر به آنها اطلاع داده می شد که بتوانند زمان یا مکان برنامه را تغییر دهند و این مشکلات نیز ایجاد نشود. لغو بزرگداشت، آن هم ساعتی مانده به برنامه نه تنها حرکتی غیراخلاقی است بلکه حق الناس نیز محسوب می شود. زمان و هزینه هایی که از مدعوین و بیت المال گرفته شده است نباید به این آسانی تلف گردد. اگر مسئولان کنگره، دانشگاه تهران و وزارت علوم به این موارد فکر می کردند به لغو برنامه منجر نمی شد.

  اینک معاون محترم وزیر علوم باید در برابر این تضییع بیت المال به زیرمجموعه ی خویش در دانشگاه تهران هشدارهای لازم را بدهد تا زین پس شاهد این بی برنامه گی ها نباشیم. البته جای تعجب دارد که چرا این لغوهای دیرهنگام برای برنامه هایی روی می دهد که درباره شهدا و صهیونیست ها هستند! پیگیری این موضوع از طرف وزارت علوم الزامی است. معاون فرهنگی- اجتماعی می بایست دلایل اصلی لغو اینگونه برنامه ها را بیان کند.

 لغو راهپیمایی جداشدگان و متبریان از فرقه ضاله بهاییت نیز امروز به دستور وزارت خارجه و استانداری صورت گرفت. این اتفاقات در طول یک روز نشانگر سریالی بودن آنهاست. مبادا دست های پنهانی لغو برنامه های ضدصهیونیستی و مروج شهدا را در دستور کار قرار داده باشند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
مصطفی سبزی سروستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">